.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر خبر داد
احداث بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران در شرق استان
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر از احداث بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران در شرق استان خبر داد.

شمال نیوز: اسماعیل هادی‌نژاد گفت: در پی سفر اخیر رییس جمهور به مازندران، مراسم کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین شهرک صنعتی در شرق استان انجام شد.

وی افزود: این شهرک در زمینی به مساحت یک‌هزار هکتار بنا می‌شود که 700 هکتار آن تخصیص به بهشهر و 300 هکتار آن نیز به گلوگاه تخصیص دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر خاطرنشان کرد: خط تولیدی پروژه مجتمع کاغذ امیرآباد مازندران، بزرگ‌ترین مجتمع تولید کاغذ کشور نیز در منطقه اقتصادی ویژه امیرآباد افتتاح شد.

هادی‌نژاد اضافه کرد: این واحد با سرمایه گذاری 220 میلیارد تومانی و با ظرفیت تولیدی 165 هزار تن ایجاد که با راه‌اندازی آن، برای 175 نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی در ادامه در خصوص کارخانه فولاد امیر یکی دیگر از واحدهای تولیدی بهشهر که در طول این سفر افتتاح شد؛ عنوان کرد: این واحد با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد تومانی و تولید 360 هزار تن کلاف احداث که زمینه اشتغال برای جوانان شرق استان را فراهم آورده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر در پایان در خصوص کلنگ‌زنی واحد تولیدی آرین شیمی در این شهرستان اذعان کرد: این واحد تولیدی با سرما‌یه‌گذاری 500 میلیارد تومانی، در زمینی به مساحت 50 هکتار احداث می‌شود که به تولید پارکت، ورق‌های فشرده و فرآورده‌های ‌MDF، HDF و LDF می‌پردازد.

گفتنی است وسعت شهرک‌های صنعتی استان در حال حاضر یک هزار و 900 هکتار است و متوسط مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، کمتر از 50 هکتار بوده که پایین‌ترین میزان مساحت شهرک‌های صنعتی در سراسر کشور است./ مازند اصناف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.